영화&음악/music

김미려 VS 비욘세 VS 양파 VS 아마추어

서경이 2007. 6. 23. 23:53



Listen - Beyonce Knowles


(드림걸즈 OST)
같은노래 다른가수~



비욘세

역시역시!!
닭살이 꽃이피네
호소력이 너무나 너무나 짖네
여유있고 제스츄어 하나 눈빛 하나하나가 다르다


 

양파

자기만의 스타일로 깔끔하게 부르는구나
역시 노래 잘한다




김미려

고음부분에서 약간힘이 딸려보이긴하지만
찐득찐득하게 잘부르는구나
개인적으론 양파보다 느낌이 좋네





아마추어

밑에 리플보고 추가했어요
깔끔하게 잘부르네요
노래 자체가 호소력이 있는것도 같아요

동영상으로 봐서 그렇지 라이브로 저런거 보면
닭살작렬!!



따라부르고싶으신분들을위해~




BEYONCE  - LISTEN



Listen, to the song here in my heart
A melody I started but can't complete
Listen, to the sound from deep within
It's only beginning to find release


들어줘요, 여기 내 마음의 노래를

내가 시작했지만 끝내지 못할 노래를

들어줘요, 내 가슴 속의 소리를

이건 단지 자유로워지기 위한 시작일 뿐이예요



Oh the time has come for my dreams to be heard
They will not be pushed aside and turned
Into your own all 'cause you won't listen

내 꿈이 들려질 때가 되었네요
그꿈은 무시되거나 당신의 것으로 바뀌지 않을 거예요
당신은 듣지 않을 거니까요


Listen, I am alone at a crossroads
I'm not at home in my own home
And I've tried and tried
to say whats on my mind
You should have known

들어줘요, 난 갈림길에 홀로 서 있어요

난 나의 집에 있지 않아요

그리고 난 노력하고 노력했어요

내 마음의 말을 하려고...

당신은 그걸 알았어야만 했어요



Now I don't believe in you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what you made of me
I found the voice you gave to me
But now I've gotta find my own
You should have listened


이제 난 당신을 믿지 않아요

당신은 내 기분을 몰라요

난 당신이 만든 나 그 이상이에요

난 당신이 준 목소리를 찾았지만

난 이제 나만의 목소리를 찾을거예요

당신은 들었어야 했어요



There is someone here inside
Someone I thought had died so long ago
Oh Im screaming out for my dream to be heard
They will not be pushed aside or turned
Into your own all 'cause you won't listen


이 안에 누군가가 있어요

예전에 죽었다고 생각했던 누군가가

난 내꿈이들리도록 소리지르고 있어요

그 꿈은 무시되거나 당신의 꿈으로 바뀌지 않을 거예요

당신은 들으려 하지 않으니까요



Listen, I am alone at a crossroads
I'm not at home in my own home
And I've tried and tried
to say whats on my mind
You should have know


들어줘요, 난 갈림길에 홀로 서 있어요

난 나의 집에 있지 않아요

그리고 난 노력하고 노력했어요

내 마음의 말을 하려고

당신은 그걸 알았어야 했어요



Oh now I don't believe in you
You don't know what I'm feeling
I'm more than what you made of me
I found the voice you gave to me
But now i've gotta find my own


 

이제 난 당신을 믿지 않을래요

당신은 내 기분을 몰라요

난 당신이 만든 나 이상이에요

당신이 준 목소리를 찾았지만

이젠 나만의 목소리를 찾을래요



I don't know where I belong
But I'll be moving on
If you don't,
If you won't


난 내가 어디에 있는지 모르겠어요

하지만 난 나아갈 거예요

당신이 듣지 않을거라면

당신이 그러지 않을거라면


Listen, to the song here in my heart
A melody I started
But I will complete
Now I don't believe in you
You dont know what I'm feeling
I'm more than what you made of me
I found the voice you think you gave to me
But now I've gotta find my own my own...


들어줘요, 내 맘속의 노래를

내가 시작한, 내가 끝낼 노래를

이제 난 당신을 믿지 않아요

당신은 내 마음을 몰라요

난 당신이 만들어 낸 나 이상이에요

난 당신이 준 목소리를 찾았어요

하지만, 이제 나만의 목소리를 찾을거예요
나만의 목소리를...